afdrukken
Prijzen
- prijzen op de website zijn in € (euro) en inclusief 21% BTW, tenzij anders vermeld
- prijswijzigingen en/of vergissingen voorbehouden
- prijzen zijn exclusief verzendkosten (zie onder) en exclusief eventuele installatiekosten
- prijzen, afbeeldingen, omschrijvingen en specifikaties op deze website dienen officieel slechts ter
indicatie. Als u zeker wilt zijn over deze zaken, stuur dan eerst een mailtje voordat u bestelt.
Een prijs is pas definitief als deze door Magro-Service schriftelijk bevestigd is middels een opdrachtbevestiging.
Betaling
- vooruit betalen: het artikel wordt verstuurd na ontvangst van de betaling op onze bankrekening. (zie toelichting hieronder)
- vooruit betalen met iDEAL of andere direct pay service: na betaling wordt uw artikel direct verzonden
- rembours: u betaalt aan de pakketdienst bij aflevering van het pakket. (zie toelichting hieronder)
- levering op rekening: dit is alleen mogelijk voor vaste klanten, overheidsinstellingen, etc.
Verzendwijze en -kosten
Afleveringen geschieden via GLS op maandag t/m vrijdag, de dag na verzending.
Bestellingen worden belast met € 7,50 verzendkosten, indien vooruit wordt betaald.
De verzendkosten naar het buitenland zijn tussen € 12,- en € 20,- afhankelijk van het land van bestemming.
Levering onder rembours is mogelijk in Nederland. Wij berekenen dan altijd (een deel van) de rembourskosten: € 20,-.
Levering op rekening worden altijd belast met € 10,- administratie/verzendkosten.
Alle verzendkosten zijn inclusief transportverzekering (u loopt dus nooit zelf risico).
Tarieven gelden voor bestellingen van maximaal 5 kg met een waarde van maximaal € 500,-.
Voor zwaardere / duurdere zendingen of buitenlandse leveringen gelden hogere verzendkosten, zie de toelichting hieronder.
Bestellen
U kunt bij ons bestellen middels de bestelbon op de website of per e-mail.
Vermeld bij uw bestelling de volgende gegevens:
- uw naam en volledig adres (indien afwijkend faktuuradres gewenst is dat duidelijk vermelden!)
- uw e-mail-adres (als dit afwijkt van het in uw e-mail programma ingestelde adres)
- het gewenste product, aantal en de prijs (om misverstanden te voorkomen)
- de gewenste manier van betaling (rembours / vooruit / op rekening)
- de gewenste manier van verzending indien u een bepaalde voorkeur hebt, zie onder
Opdrachtbevestiging
U krijgt van ons via het opgegeven e-mailadres direct een bevestiging van uw order met een opgave van de exacte kosten en levertijd.
Bestellingen worden in principe direkt verwerkt. Het is dus niet mogelijk om een bestelling bijvoorbeeld een dag later te annuleren!
Voor artikelen, die niet in voorraad zijn en waarvan u de levertijd te lang vindt, kunt u de bestelling vanzelfsprekend annuleren, mits u dat binnen 1 dag na ontvangst van onze opdrachtbevestiging laat weten.
Levertijd:
De meeste artikelen, die u op onze website vindt, worden uit voorraad geleverd en kunt u binnen 3 werkdagen in huis hebben. Als de levertijd langer is, krijgt u van ons eerst bericht en kunt u beslissen of de langere levertijd akkoord is.
NB: GLS levert meestal de volgende werkdag af, maar dit wordt echter NIET gegarandeerd en wij kunnen dus ook NIET met zekerheid zeggen op welke dag u uw bestelling krijgt. Het is NIET mogelijk een bestelling te versturen, zodat u het dezelfde dag nog in huis hebt.
Wij maken geen gebruik van TPG Post, omdat de aankomst van uw bestelling niet gegarandeerd wordt en niet verzekerd is!
Verzending:
Bestellingen worden verzekerd verstuurd met DHL.
DHL: als u niet thuis bent krijgt u één herkansing voor bezorging. U krijgt een kaartje in de bus om een nieuwe datum en/of plaats af te spreken. Als u overdag weinig thuis bent kan DHL niet bezorgen!
Bezorging geschiedt op werkdagen: maandag t/m zaterdag.
Het is NIET mogelijk om een afspraak te maken over het tijdstip van bezorging; het is ook NIET mogelijk om pakketten 's avonds te laten bezorgen.
Afhalen
Na telefonische afspraak is het zelf afhalen van bestellingen meestal mogelijk. Er worden dan geen verzendkosten in rekening gebracht.
Toelichting vooruit betalen:
U kunt direct betalen met behulp van iDeal of Paypal, de veilige manier om vooruit te betalen.
Stichting Buckaroo verzorgt voor ons de iDealbetalingen.
Of u maakt zelf het totaalbedrag over naar onze bankrekening: NL15 KNAB 0255426534 t.n.v. Magro-Service te Vledder.
Wij adviseren u om bij vooruitbetaling eerst uw bestelling aan ons door te geven; het betreffende artikel wordt dan gedurende 1 week voor u gereserveerd en verstuurd als uw betaling bij ons binnen is. Wij versturen géén pakketten op basis van een kopie betalingsopdracht, faxbevestiging van een bank o.i.d. aangezien dit geen geldig bewijs van betaling is. NB: wanneer u betaalt vanaf een bank naar Postbank of v.v., houdt er dan rekening mee, dat het 3-4 werkdagen kan duren, voordat wij uw betaling ontvangen. Desgewenst sturen wij u bij vooruitbetaling (van grote bedragen) een proforma faktuur per post/fax. Een factuur wordt altijd bij de zending meegestuurd.
Buitenland:
Voor levering naar landen buiten Nederland geldt een minimum orderbedrag van € 50,- verhoogd met extra verzendkosten.
Buitenlandse leveringen moeten altijd vooruit betaald worden op onze bankrekening (geen rembours, creditcards, betaling met cheques)
Zorg ervoor dat de betaling volledig op uw kosten wordt uitgevoerd, anders ontvangen wij niet het volledige bedrag! Als u een BTW-nummer hebt en BTW vrije levering wenst, vermeld dan duidelijk uw BTW nummer en bijbehorende bedrijfsnaam bij de bestelling.
Onze bankgegevens voor buitenlandse betalingen zijn:
rekeningnummer: IBAN NL15 KNAB 0255426534, BIC/SWIFT code: KNABNL2H
rekeninghouder: Magro-Service, De Rolle 16, NL-8381 CP Vledder
Garantie / aansprakelijkheid
Bij de meeste producten is minimaal de fabrieksgarantie van 1 jaar t.a.v. fabricagefouten van toepassing.
Voor sommige producten kunnen aanvullende garantie regelingen gelden.
NB: Garantie houdt niet in dat u bij een defect direct nieuwe apparatuur krijgt. Wij hanteren wel de DOA (Dead-On-Arrival) regel, waarbij wij het defecte toestel vervangen door een nieuw toestel indien er een technisch mankement optreedt binnen 1 maand na levering.
Wanneer een product binnen de garantieperiode defect raakt zorgen wij dat het product binnen een redelijke tijd gerepareerd wordt.
Lees de garantievoorwaarden elders op onze site en welke zijn toegevoegd aan onze artikelen.
Wij zijn niet aansprakelijk voor enige (vervolg)schade, in welke vorm dan ook, die u eventueel zou ondervinden door het niet of niet korrekt funktioneren van een door ons geleverd product. In geval van aantoonbare schade is onze aansprakelijkheid in ieder geval beperkt tot maximaal de aankoopprijs van het bij ons gekochte artikel.
Omruil/Retour
Wanneer u als privé-gebruiker artikelen bij ons koopt via internet kunt u die NIET zonder overleg retour sturen of ruilen. De regels, zoals die gelden voor zgn. afstandverkoop aan consumenten (o.a. recht op retour binnen 2 weken na aankoop) zijn van toepassing.
Overleg altijd eerst voordat u een artikel terugstuurt! NB: Verzendkosten zijn gemaakt en worden nooit vergoed.
Wanneer artikelen onvolledig, beschadigd en/of ongefrankeerd geretourneerd worden behouden wij ons het recht voor daarvoor kosten in rekening te brengen. Sommige artikelen zoals software, licenties en memory-producten zijn uitgesloten van omruil of retour. Wij behouden ons het recht voor om retourkosten in rekening te brengen bij omruil of retournering van bestelde artikelen, bijv. in het geval dat u een fout artikel besteld hebt.
Thuiswinkel-Voorwaarden
Magro-Service erkent de Algemene Voorwaarden voor winkelen via o.a. internet en verklaart deze voorwaarden van toepassing op transakties, welke tot stand komen tussen Magro-Service en haar clienten.
Bovendien heeft Magro-Service het keurmerk van MKB (Midden- en Kleinbedrijf) voor betrouwbare internetshops.
Vledder, 1 juli 2020